XY - origins



[Home]   [First Comic]   [Latest Comic]   [Archive]   [+ Fav]   [RSS]

rain :: 04

« First    < Previous     Next >    Newest »

Commentary:

Reply ly chee, June 11th, 2009, 11:28 am

Uuuu from this page, I found out that trees are harder to draw than buildings @A@;;; Ahhh I hate drawing fullbody but for this page, it just has to be like this OTL
And.. I'm sorry if the background looks crooked *had only little reference OTL*

since I'm a stubborn brat I choose to draw my backgrounds rather than use existing ones TwT;;

And as usual, critiques -> verywelcome <3
*tries to update more @A@;*

Reply Advertisement, October 20th, 2017, 3:54 am

Discussion:

Reply Lane-Chan, June 11th, 2009, 11:42 am

@A@ your art is so beautiful~
the background looks beautiful :D
update soon~

Reply ly chee, June 11th, 2009, 11:45 am

Thank you Lane >A<!!
I'm glad you think so ;u;" I shall try my best Q(>A<Q)!!

Reply Isu, June 11th, 2009, 11:55 am

This is a great page too >u<;;;;
You're good at full body perspective T___T;;; AND WTF YOU DRAW YOUR OWN BG TOO Please to be teaching me how to, thank you D:

Aw she's cute~ I love the last panel haha that's such a complicated look XD d*u*b

Reply ly chee, June 11th, 2009, 12:08 pm

Ah thank you Isu ;u;
Ehh ehe I only draw them when I'm not lazy "OTL
OAO W-Well//// I think it's just because I want to be an architect when I grow up though *///*;; And with this I think I'll get enough practice... But as of now I'm pretty much hopeless OTL

Thank you ;u; Lol he is always troubled XDD

Reply angelove, June 11th, 2009, 12:14 pm

IENVYYOURARTWORK!

Lolz xD No really,, your perspective and the way you draw,, its amazing.. :'O

Reply eternalbeliever12, June 11th, 2009, 2:27 pm

you want to be an architect, thats cool! i really like how you do layout, i could learn alot from you :D

Reply fierypoptart, June 11th, 2009, 5:22 pm

Chiyo is so cute. I think the height difference between them is so adorable.

And Chiaki is such a stud. Huhuhu. Your buildings/perspective is godly.

*U*

Reply ochahane, June 11th, 2009, 8:28 pm

W-WAHH~ He is so cute(?) in the second panel. I am starting to pity him. ;u;~~

Reply CRYSTAL--, June 11th, 2009, 10:15 pm

Aw Chiyo is really cute! I really like your character designs! *_* Good job with the perspective and the toning! It looks like you put a lot of effort into the second panel!

Haha an architect? Are you sure you don't want to become an mangaka? XD You're already great!

Reply ly chee, June 11th, 2009, 10:40 pm

Eeeh t-thank you so much angelove O///O And eternalbeliever thank you hehe I'm glad you could? X//DD *SHOT*

LOL fiery+ochahane XDD Height does matter huh *u* lmao studd XD Thank you btw ;u;

Crystalll thank you so much wahh ;A;!! I'm really happy you say that even though they aren't that unique >u<;; and LOL I think it's because I'm a perfectionist like that uuu TwT; *SHOT* M-Mangakas seem to have it hard O_O;; *looks at Bakuman* *SHOT* Hehe thank you \*u*/

Reply Koori-chan, June 12th, 2009, 12:31 am

You are soo good at drawing!! Especially the background! *envies*
I really like your characters! They're so cute! I'm pretty sure you'll be a great Mangaka!! <3333

Reply dymaraway, June 13th, 2009, 5:01 pm

cute page! *w*~<3<3<3<3<3

Reply VampireKiss, June 14th, 2009, 10:35 am

OMG you drew the background?!?!
wow girl you got skills! btw you draw cute pictures : D

Reply janirotluvx, June 16th, 2009, 11:28 am

o_____________o you... you did the bg by your self?!
you should definitely go pro :(((

ohoh @w@..... *wonder if they're.... love.... interests @w@!!!! <33

Reply VulpixLover93, June 20th, 2009, 4:48 pm

LOVE IT!

The way you draw your eyes remind me of Arina Tanemura, (Writer of Full Moon wo Sagashite) and they are very pretty!

Reply gizumimipichu, July 1st, 2009, 7:00 am

It's so cute! It makes me wonder wht's going to happen next. ^^

Reply Namie-kun, August 2nd, 2009, 2:38 am

Wow, this is one of the most pro-looking mangas i have seen on the site! <333

Will be stalking--! *w* <3333

Reply Kokorachou, August 11th, 2009, 3:49 am

it does look official! -stares- Oh please dont let it die XD
Its such a cute story~

Reply renpao, August 11th, 2009, 4:26 pm

Wow...so amazingly pro. ;__;

I'm so excited to see what happens next! :D

Reply WalkedAway, August 13th, 2009, 7:27 pm

It really is pro! I think everyone thinks that xDD

This looks like it's going to be a good story!! Plus your amazing art-- when it comes to webcomics, it's either one or the other, but for this one, it looks like it's going to be really well-done overall~!

Haha, please don't let it die ;u;; We're all rooting for you! xD

Reply beedymunch, August 25th, 2009, 8:52 pm

nicely done with the tones~Its like a real manga! which means I need to know what happens next XD no. But I hope you can continue with this when you can 8)

Reply Kaiya-chii, September 13th, 2009, 9:25 pm

HOLY CRAPOLA. Stop talking trash about your beautiful art!! ;^; Your backgrounds and everything... AMAZING!

Reply Rennim, September 15th, 2009, 11:07 pm

omg your like pro! amazing art~

Reply keystroke, September 19th, 2009, 3:58 pm

you neeed to come back XD
We all love this comic ;;

Reply CITRUS.LOVE, October 9th, 2009, 10:58 pm

omg, u did the bg urself?! that's really amazing! great comic by the way, totally gonna watch this >w<!

Reply Sasori-Vampire, October 24th, 2009, 3:42 pm

lol i just clicked the next button like 5 times before realizing that this was th elast page...im such a dud XD

Reply icecreamlover, November 24th, 2009, 2:10 pm

^ same here ^_^'
yes please come back
this comic deserves to be finished
its ammaaziznnggg

Reply enjelicious, May 31st, 2011, 12:09 pm

i'm really hoping that you continue this haha

Post A Comment

Average Rating: 4.67




« First    < Previous     Next >    Newest »

Proudly hosted by Smack Jeeves  |  Site design by Draco  |  Site mod by Enkida